Wednesday 6 February 2008

Nejlepší bruslení v Seoulu

Spolužačka Hana (mimochodem, jediné česko-korejské jméno které jsem zatím objevil) nás v úterý pozvala na bruslení. Hana bydlí v Kangnamu a jezdí Ečkovým mercedesem, takže bylo jasné, že to nebude zevlování na bruslišti před radnicí za 1USD, ale něco extra. Sraz jsme si dali u hotelu Walkerhill, je to jeden z nejlepších hotelů v Seoulu, franšíza Sheratonu provozovaná SK. Pokud máte čas, podívejte se na jejich web na popis nejlepšího pokoje - 270m, má vlastní vinný sklípek atd. Cena - 6000USD za noc O_o

Brusliště na Walkerhillu je prý nejvíc trendy v Seoulu, a tomu odpovídala i cena - 20USD. Takže volňásky od Hany potěšily. Na druhou stranu je ve vstupném zahrnuto půjčovné bruslí, oběd, káva, studené nápoje a odpolední snack, a bruslit můžete od 12 až do 22. Plus, byli jsme jediní cizinci, a okolo nás bruslily samé mladé, krásné (a jistě i za vodou) Korejky. Nevzal jsem si foťák, ale mám nějaké fotky a video od Williama.





Snack byl opravdu vtipný. Korejská interpretace fish & chips se skládala ze sladkých brambor a grilované chobotnice, vše zabalené v "novinách". Ještě že si odpustili ocet :)

Falešné noviny



Bruslení byla legrace, naposledy jsem bruslil snad před dvaceti lety v KLDR, ale podobně jako plavání to je něco, co člověk nezapomene. Led nestál za moc, přišel mi opravdu hrbolatý, ale podařilo se mi nespadnout. Po čtyřech hodinách jsme to zabalili a stavili se v hotelu ve Woobaru - nechci se opakovat, ale podle Hany jeden z nej cool barů v Seoulu.
Ceny by tomu odpovídaly - dal jsem si třetinku Sappora za 11USD, ale na druhou stranu to bylo první opravdu dobré pivo po měsíci v Koreji, takže za to stálo. Oprava - druhé, William přivezl pivo z Kostariky, které bylo taky pitelné.

2 comments:

Vojta said...

Ahoj, fotky toho hotelu vypadají opravdu neuvěřitelně.

Jaká byla svačinka?

Part said...

Sladké brambory mám moc rád, a grilovaná chobotnice byla taky fajn, o dost lepší než sušená, tu moc nemusím.