Wednesday 12 March 2008

IDEA-CAU Tournament

Na blogu iDebate byly uveřejněny výsledky víkendového debatního turnaje. Tým Ah-young Kim z EHWA, kterou jsem tady nedávno tak nevybíravě napadl, vyhrál, a sama Ah Young byla vyhlášena za nejlepší debatérku turnaje. Takže je jasno, jsem závistivý ubožák, který si léčí své komplexy publikováním urážek na internetu. Aspoň to (zatím) nedělám anonymně :)

Tak, to by myslím, jako sebekritika stačilo, a teď se můžu pochlubit, že já jsem byl vyhlášen za 4. nejlepšího řečníka turnaje (z 50 debatérů).
The top 5 speakers at the tournament were:
1) Ah-young Kim (Ewha - swing)
2) Roh Hye-won (Korea University Debate Club)

3) Hanna Ko (Ewha - swing)

4) Michal Vodrazka (Korea Development Institute)
5) An Hee-jin (EDiS)


Tohoto úspěchu bych nikdy nedosáhl bez pomoci ostatních, a tak bych chtěl poděkovat hospodě Nad Viktorkou a všem spolužákům z gymnázia, se kterými jsem tam strávil nepočítaně hodin v nekonečných a hlubokých debatách. Rodiče - vidíte, nebyl to ztracený čas!!! Jo, a taky FPR ZČU, kde jsem si 5 let bystřil (nebo tupil?!) logické myšlení^^ A konečně Loganovi, který nás v lednu hodně naučil.

Zahrádka nad Viktorkou.

3 comments:

Vojta said...

Gratuluju.

Martin Vlnas said...

pekna hospa! .) congrats...

jakudo said...

Měl bych dotaz ohledně té debaty. Jelikož jsem se v ČR aktivně několik let účastnil debatní ligy, zajímalo by mě, jestli je to tady podobné? Je to v Aj nebo Korejštině? A jaká josu například témata? Je možné se na nějaké debatní utkání někde podívat?