Monday 10 March 2008

Pomsta je sladká

Přiznám se, že jsem si o studentkách a absolventkách EHWA womens university odjakživa myslel (no dobře... snad taky můžu mít předsudky, no ne?!), že jsou nafoukané, natvrdlé, pokrytecké protestantské nány, kterým nevadí plýtvat penězi rodičů za diplom z EWHA, aby mohly být ještě nafoukanější a povýšenější než dosud. Jedna z Korejek, se kterou jsme debatovali v sobotu, můj předsudek jen utvrdila.

Nejenom že se Ah Young nedržela formálních pravidel debatování, ale na konec řeči si ještě neodpustila konstatování, že za tři roky, co se debatě věnuje, ještě nepotkala tak neschopné debatéry jako moji maličkost a mé dva spolusoutěžící, a tento výrok pak korunovala výkřikem "Shame on you!!" To už na mě tedy bylo trochu moc.

Debata, ve které se tohle odehrálo, byla na téma "Měli bychom kritizovat Čínu, protože podporuje režim v Barmě." V obecenstvu byla mezi jinými Suyan, etnická korejka z Číny, která je živoucím důkazem efektivnosti čínského indoktrinačního systému, protože na jakoukoliv kritiku Číny reaguje velmi prudce a nevybíravě (snažil jsem se jí přinutit přečíst značně nelichotivý životopis Maa, ale poslala mě se západní propagandou do pr...). Dokud Ah Young používala výrazy jako "evil China" a "dictatorship," tak to ještě šlo, ale ve chvíli kdy označila čínské kormidelníky za "stupid government," musel Chandra Suyan vyvést, aby neztropila výtržnost :)

Pokud by šlo jenom o mně, nechal bych to plavat, ale teď jde i o Gilberta, Aurimase, Suyan a miliardu Číňanů, a proto mám pro Ah Young vzkaz:



5 comments:

ivan said...

rikas chybelo malo a mohlo to pokracovat korejsko-cinskou valkou, pripojis i preklad?

Part said...

jasne, 돼지머리 znamena veprova hlavo, 닥쳬 drz hubu, 중국 만세!
at zije Cina!!

Martin Vlnas said...

hele, parada! tahle prijemna slovicka jsem presne potreboval... PISI SI :-)

jinak podle toho co vypravis, byla ta slecna krava na n-tou. taky jsem tady jednu takovou poznal a to ani nebyla z EHWY, ale z SKKU... zenske ambice jsou zkaza lidstva (joooo kdyby me slysela moje pritelkyne... :-)))

jinak, zitra se ti zkusim ozvat (uz jsem zpatky v koreji) a zlakat te na pivo ci dve... tak se nelekej az ti bude volat podezrele cislo..

mej se dobre!

Part said...

Osobne ji neznam, takze nemuzu soudit, jenom si myslim ze to trochu prehnala, a kde si mam ulevit jinde nez na blogu? 돼지머리 neni moc silna nadavka, nerad urazim lidi, ani ty co mi nejsou sympaticti, spis to odkazovalo na uroven debaty, kterou sama nastavila.

Zenske ambice naopak, spolu s jmenovcem feministou Mirkem Vodrazkou (BTW nejsme pribuzni), podporuji. Za zkazou lidstva bych spis videl muzske ambice... ale to nejlip probereme nad tim pivem ^^

Martin Vlnas said...

nojo, ja to taky psal s notnou davkou ironie... kazdopadne debata nad pivem bude zajimava (ale protoze mam za sebou pul roku na genderu :-) takze si asi budeme spis notovat!)