Saturday 18 October 2008

Dobongsan podruhé - tentokrát se Samuelem


Protože jsem moc líný jet až do NP Seoraksan (přes čtyři hodiny busem), a taky se bojím kolik lidu tam touhle dobou bude, šli jsme v pátek jen kousek od školy na Dobongsan. Byl jsem tam už na jaře, takže jsem tentokrát vybral jinou cestu, ze stanice Mangwolsa ke stejnojmennému chrámu, pak na hřeben a po hřebeni na 740 m vysoký skalnatý vrchol. Poslední kilometr po hřebeni je hodně skalnatý a trochu dobrodružný, když jsem tam byl poprvé tak bylo po dešti a trochu to klouzalo, tentokrát to bylo bez problémů i když Samuel co šel se mnou byl trochu vystrašený.

Na hřebeni

2x Mangwolsa

Vedení národního parku muselo zakázat sběr žaludů, protože hrozí že je korejci vysbírají tak důkladně že veverky a jiná zvěř pojdou hlady. Plačící veverka říká "mám hlad, nesbírejte prosím žaludy které jsou mojí hlavní potravou"

Další chrám pod Dobongsanem



No comments: