Saturday 12 January 2008

Krátký výlet do Bukhansanu




Všem z vás jsem určitě vyprávěl o národním parku Bukhansan, který leží kousek na sever od centra Seoulu. Protože mě jeho vrcholky lákaly celý týden, a navíc v pátek nasněžily asi tři čísla sněhu, vydal jsem se dneska provětrat si hlavu procházkou po horách. Příjemně mě překvapilo, že metrem jsem u severo-východního konce parku za půl hodinky, a také to, že korejská vláda zrušila poplatky za vstup do NP (dříve okolo 40 kč za vstup), a nakonec i to, že nebyl zdaleka takový nával, jakého jsem se obával. Nepříjemně mě naopak překvapilo, že na cestách ležel zbytek sněhu a trochu to klouzalo, takže jsem to asi po hodině obrátil a vydal se zpátky. Všichni korejci měli na botách připnuté řetězy, příště si je budu muset koupit (tedy, jestli ještě bude sněžit).

No comments: