Sunday 24 February 2008

Procházka

Odpoledne bylo hezky slunečno, tak jsem se šel projít a vylézt na nedaleký kopec. Vzal jsem si foťák, protože už přes měsíc chci vyfotit bar hned vedle stanice metra, který se jmenuje Pivo skybar :] ještě jsem tam nebyl, ale určitě tam někdy vyrazím. Nakonec jsem se coural po okolí Hoegi skoro dvě hodiny...
V Seoulu se odpad netřídí do popelnic, ale před domem uděláte několik hromádek - směsný, plasty, papír, a hodný děda to pak odveze. Pak že lidi v důchodovém věku nelze zaměstnat...U stanice metra. Z mně neznámých důvodů vypadá spousta korejských lovemotelů jako špatná kopie zámku ve stylu disneylandu, jako ta budova za autobusem.
V Seoulu se také jezdí běžně na červenou. A když už nemáte odvahu na to projet na červenou, tak si aspoň najedete pořádně doprostřed křižovatky jako bílý minivan a taxík.
Po cestě jsem potkal tuhle hustou motorku s měřákem paliva na nádrži.

Žil jsem v domnění, že v Koreji je bezpečno, ale majitel tohohle plotu mně asi přesvědčil o opaku.
Pak už jsem byl na začátku kopce, výstup mi trval asi 20 minut. Těšil jsem se na vyhlídku na vrcholu, ale místo toho tam byl protiletadlový bunkr s 20mm gatling kanónem na střeše O_o nebyly tam žádné cedule se zákazem focení, tak jsem si to vyfotil. Jojo, jeden semtam zapomene že KLDR je jen 50km na sever...

3 comments:

Anonymous said...

Koukám že taky máte krásně.. já si to teda moc neužívám zavřená doma, ale dneska bylo v Praze úplný azůrko a asi 17 stupňů.. jaro je tu :)

Martin Vlnas said...

ahoj, nějak se ti tady nekazujou ty fotky (teda mimo posledni). jinak kralovske menu vypada hooodne slibne. ale ty finance :§) no kazdopadne ja zase muzu doporucit jinou restauraci. je kousek od seoul finance centre (gwanghamun) a za 15 000 tisic má otevrenej bufet s neomezenou konzumaci - salaty, parmazan, testoviny, olivy, grilovana kurata, mexicka jidla, vynikající zákusky... parada... jen ty steaky schazeji.

Part said...

Ahoj martine,

nechápu kam se ty parchanti poděli. Ještě včera tam fotky byly!!!

Finance vyřešíš tak, že se necháš pozvat - hyeong to přece zatáhne :)