Saturday 8 March 2008

Debaty a Svijany

Dneska jsme se zúčastnili debatního přeboru na Chungang university. O téhle škole jsem nikdy neslyšel, a o to větší bylo moje překvapení když jsem zjistil, že je to jedna z nejstarších korejských škol, založena byla v roce 1918. Mimochodem, vysokých škol je v Koreji přes 400. Debatovalo se na právnické fakultě.

Ráno začalo špatnou zprávou - v sedm jsem potkal na chodbě Aurimase, který mi s dementním úsměvem oznámil, že po třech hodinách spánku má menší kocovinu než čekal, a odpotácel se osprchovat. Bohužel jsme byli v jednom týmu, takže jsem musel debatovat za dva, a to jsem většinou nezvládal. Na druhou stranu musím uznat, že usínal jen MEZI debatami, a taky nechápu, jak mohl po 8 flaškách makkoli (sladkého rýžového vína, je po něm děsivá opice) ve čtyřech lidech vůbec fungovat.

Takže shrnu-li to, ze tří debat jsme dvě projeli, a poslední vyhráli jen proto, že protivníci věděli prd o Kosovu (netušili ani že tam žijí Albánci a Srbové -zatím ještě- spolu, říkali jim Kosovci LOL), zatímco já psal diplomku na NATO, a tak jsem toho o konfliktu v Kosovu věděl víc než všichni ostatní dohromady...

Večer přišel zasloužený odpočinek, protože jsem měl sraz s Ivanem. Relaxovali jsme tentokrát v luxusní sauně v Kangnamu (nejdražší část Seoulu), kde byly takové vychytávky jako skořicová sauna a sauna kde se zahrabeš do horkých kamínků, a v mezičase popíjeli Svijany a kecali. Ivane, díky!!!

No comments: