Sunday 9 March 2008

Fotky z Chungang tehak

Dneska byl druhý a poslední den debatování. Aurimas byl dneska funkční, a tak jsme ráno porazili tým z Kyunghee a poté jsme byli ve čtvrtfinále vyřazeni smíšeným týmem z EHWA a Kyunghee. Ranní vstávání bylo krušné, v sedm se z postele nikomu nechtělo, a tak jsme v metru vypadali jako praví Korejci - většina usnula, nebo aspoň vydatně zívala. Porovnejte spící Suyan a roztomilou holčičku na poslední fotce...

To hell with school!!
Večer jsem se podíval na korejský film Spirit of Jeet Keun Do. Poslední dny režimu Park Chunghee, střední škola v Kangnamu, šikana a první láska nesmělého fandy Bruce Leeho. Do tří čtvrtin mi přišel docela slabý, ale poslední čtvrtina to vynahradila, tak jsem byl rád že jsem to dokoukal. Jestli vám nevadí násilí a přetrpíte pár kýčovitých momentů, stojí za shlédnutí.

2 comments:

Vojta said...

Once Upon a Time in High School je skvělý film. Už je to dlouho, co jsem ho viděl, ale je to vynikající film. Co tě na tom konci dostalo? Ta mlátička na střeše? A Kwon Sang-woo je z největších korejských hvězd. Když si zkus sehnat akční noir thriller Running wild nebo komedii Almost love.

Part said...

Ahoj, ani ne tak ta mlaticka jako ta gradace, kdy uz nas nesmely hrdina uz proste nemuze dal, a musi se postavit systemu i za cenu sebezniceni. A to ze si nehraje na fer naivniho klucinu, ale prvni ranu ustedri zezadu, do hlavy a nunchakem :] plus hudba byla jako obvykle vytecna. Jenom kdyby si scenariste odpustili neverohodne momenty jako "nahodou jede na kole a vidi jak se hadaji a rozchazeji v parku"...

BTW taky jsem shlidnul May 18th, jak se ti libil?