Tuesday 29 April 2008

Taekwondo

Kdysi dávno slíbené fotky které jsem pozapomněl postnout. Jak jste si asi všimli, věkem mám nad ostatními studenty zhruba trojnásobnou převahu, takže asi poprvé v životě se začínám cítit starý, protože mi na rozdíl od nich lupe a křupe v těle, a nejsem zdaleka tak prunžný jako oni, což se ale postupně zlepšuje. Chodím třikrát týdně, do teď bylo cvičení takové oddechové, protože mistr se zotavoval ze zranění, ale od začátku dubna přituhuje. Suyan, která ze začátku chodila se mnou, protože jí a) nestačil žlutý pásek co už má a b) chtěla zhubnout, to po měsíci a půl vzdala, a už čtvrtý týden slibuje že "ten příští" už určitě půjde. Hlavně v zimě, kdy jsem jiný pohyb skoro neměl, protože na plavání bylo moc zima, bylo taekwondo opravdový luxus.
Kromě fotek se chci taky pochlubit že z písemky ze statistiky, zmíněné v minulém postu, jsem dostal 78%, a jsem tak (o bod) druhý nejlepší ze třídy. Těžko jsem mohl být překvapenější...

3 comments:

ivan said...

jim to tam ukaz - studentum, osobne jsem rad ze uz mam po skole :o)

jakudo said...

Tak je hezké, že máš fotky z Taekwonda, ale kde je nějaká fotka Tebe při Taekwondu;)

Part said...

Za mesic pujdeme na zkousky do Korea university, vyfotim se az se zlutym paskem^^