Monday 5 May 2008

Minulý týden

Možná jste si všimli, že jsem toho za poslední týden moc nenapsal. Možná si ale moc fandím, a nikdo si toho nevšiml. Bez ohledu na to, která možnost je správná, vás seznámím s tím, co jsem v té době podnikal.

Nejdřív jsem dodělal zkoušky, měl jsem ještě dvě písemné a dopisoval jsem práci na Political economy of East Asia. Téma byl Military Keynesianism (termín používaný pro vysoké zbrojní výdaje USA v průběhu studené války, které byly ospravedlňovány údajnou sovětskou hrozbou, ale ve skutečnosti sledovaly domácí ekonomické cíle), a docela mě překvapilo, když jsem v knihovně KDI (think-tanku, ne naší školy), našel několik velmi levicových a kritických knížek o americkém vojensko-průmyslovém komplexu ze začátku 70. let, kdy byl KDI založen. Tohle nebyl zrovna typ literatury, který bych očekával, že američané pošlou generálovi Parkovi do jeho čerstvě založeného KDI. Jestli vás tohle téma zajímá, můžete si stáhnout a přečíst ZDE.

O víkendu se vdávala Lim starší sestra, tak jsme v sobotu s budoucím ženichem zašli do Hooters v Kangnamu, jestli si tu svatu ještě nerozmyslí. Hooters jsou chain hospoda z USA, kde obsluhují prsaté servírky v těsných tílkách, ideální místo na poslední pivo před svatbou :)Sehnat prsaté Korejky ovšem není jen tak, a tak většina z nich byla docela oplácáná a tak trochu přetékala z těsných oranžových trenclí. První pohled do menu příjemně překvapil, kromě Guinnesse měli i Kilkenny. Pivo samotné ovšem bylo opravdu zklamání, hnusně teplé a Guinness natočený s dvoucentimetrovou pěnou. Když jsem si slečně postěžoval na vlažné pivo, uzemnila mě hláškou že takhle se to v Irsku pije. Chtěl jsem jí říct něco na způsob že jsem v Dublinu natočil víc pint než do kolika umí počítat, ale jak se tak nade mnou nakláněla, nechal jsem to plavat... abych jen nepomlouval, nachos byly moc dobré. Jedno hnusné pivo a předražené pivo nám stačilo, tak jsme to zabalili a šli kalit jinam Cass, který byl sice taky hnusný, ale aspoň řádně vychlazený, a dobře ladil s osmaženými, kuřetem plněnými čili papričkami.

V neděli se konala svatba, ženich pracuje pro Samsung, takže se obřad konal v Samsung wedding hall. Potkal a představil jsem se spoustě Lim příbuzných, tetám, bratrancům a sestřenícím a jejímu strýci mnichovi, který mě dostal když ze šedivé róby samozřejmě vytáhl vizitku :) Svatba byla zajímavá, ale vadilo mi jak snoubence každé dvě minuty přepudrovávala maskérka, což pro mně úplně ničilo atmosféru, ale perfektní fotky jsou důležitější než samotná svatba. Po svatbě bych čekal, jak se na zemi alkoholiků sluší a patří, nějakou brutální kalbu, ale po celkem normálním obědě (s obvyklou trochou sožu), se všichni okolo druhé hodiny rozprchli.

3 comments:

Vojta said...

Jak to, že nejseš na fotce?

ivan said...

zajimave, jinek se neboj - cteme te, ivan

Part said...

vojta: jsem takova stydlivka, nerad se fotim^^