Saturday 24 May 2008

Zpátky v Koreji

Po dvou týdnech prázdnin v ČR jsem zpátky v Koreji. Všem, komu jsem nestihnul zavolat, se omlouvám, ale většinu času jsem strávil s rodinou a v Liberci.

Zpátky jsem měl letět opět s Lufthansou, ale letadlo bylo tak našlapaná že jsem radši letěl s Asianou.
Tip pro všechny kdo často lítají mezi Evropu a Koreou na snadný přivýdělek. Nakupte pár hrnců zn. Fissler (že jste o nich nikdy neslyšeli? to neva, já taky ne) a pak je v Koreji prodejte za dvojnásobek. Dělají to tak i letušky, tak proč bychom si nepřilepšili i my? Na fotce check in Asiany ve Frankfurtu, všimněte si že každá korejka má aspoň dvě červené Fissler krabice.Ve středu jsem zašel na POSCO Asia forum, a poslechl si přednášky o FTA mezi Koreou a Japonskem a postoji JP vlády k regionální integraci. Ráno jsme tam ze školy jeli taxíkem, a děkan MPP programu moc nevěděl kam koukat když to taxíkář střihnul zkratkou přes red-light district co máme kousek od školy, kde na nás z výloh mávala ranní ptáčata. Hehe

Dneska jsem zašel, možná naposled do Bukhansanu, tentokrát se mnou vyrazila Marisha z Kazachstánu. Studovala 3 roky v Indii a teď si na KAISTu dělá MBA.Bylo horko, ke třiceti stupňům, hrozně ze mně lilo, a měl jsem pocit že teď snad pověsím hory na hřebík, nebo budu chodit jen v chladných dnech. Chtěli jsme vylízt na Dobongsan, ale kvůli davům jsme nakonec vylezli na vedlejší Uibong aka Býčí ucho :) Marisha mně příjemně překvapila svojí výdrží a ochotou lízt i po čtyřech (na to že je ze stepi...), dohodli jsme se že si koupí pořádný boty a příště zas vyrazíme spolu.
Býčí ucho a horolezec
I vosy měly žízeň

2 comments:

ivan said...

ahoj, tady v Liberci uz mane taky teplo, jinak jsem rad ze jsi konecne neco napsal, jen tak dal, ivan

Part said...

Ahoj Ivane,

v Liberci jsem byl na dlouhy vikend na zacatku kvetna, bylo luxusni pocasi, opravdu jsem si to uzil. Jestli prijedu v srpnu tak se ozvu...

M.