Saturday 26 January 2008

Univerzity, vyhlídka a World sauna

Dneska bylo opravdu krásně a docela teplo, tak se mi opravdu chtělo pořádně se provětrat. Nejdřív jsme se Su Yan prošli po okolních školách - Kyunghee a Hankuk University of Foreign Studies, pak jsme se naobědvali, a vrátili se zpátky na koleje. Mně se ještě nechtělo domů, tak jsem se prošel na nedaleký kopec, odkud byla hezká vyhlídka na město. Po cestě jsem vyfotil zajímavou vychytávku, na zdi oddělující stavbu od okolí visel digitální měřič hluku, takže se obyvatelé okolních domů můžou kdykoliv přesvědčit, že hluk je v mezích norem.



Odpoledne jsme se s Williamem odebrali do sauny. Našel jsem na netu žebříček top 10 saun v Seoulu, tak plánuju navštívit ty v rozumné vzdálenosti od KDI. Dnes jsme byli ve World Sauna, pěkná, docela velká, měli tam bazének s rybičkami co vám okusují kůži na nohou (ze začátku trochu psycho, pak jsem si zvyknul, akorát na chodidlech to docela lechtalo), jediný další cizinec byl překvapivě český právník co dělá pro Hyundai, přes deset let žije v Kanadě, doporučil mi další saunu co má 7 pater a každé odpoledne živou muziku O_o

2 comments:

ivan said...

ahoj, uz dvakrat jsi psal o saune, tak jsem si zjistil kde to u nas je a zasel se podivat, jak rikas BYLA TO PARADA dik za tip, ivan - Pyeongchon

Part said...

Rádo se stalo, a jsem rád že se ti v sauně líbilo. Já jdu zítra zase, takže asi bude následovat třetí post. Možná blog přejmenuju na V sauně :)