Tuesday 1 April 2008

Dívky s cigaretou a nazí korejci

Semtam se podívám na měřič návštěvnosti Toplist.cz, abych zjistil, jak se náhodní lidá dostávají na tenhle blog. Dost často je to sauna a hodiny korejštiny, ale někdy jsou to zajímavější až lehce bizarní searche. Tak jsem byl na Seznamu jako první hit pro termíny "dívky s cigaretou" (jaký charakter měly zbylé stránky si asi umíte představit, snad jsem pána moc nezklamal) i pro "nahý korejec." I tady (zřejmě slečna) musela odejít zklamaná.

3 comments:

ivan said...

tak tak :o)

Vojta said...

Ahoj, prosímtě, jak tyhle informace zjišťuješ? Já mám taky počítadlo od toplistu a ve svých statistikách jsem nic takového nenašel. Moc by mě to zajímalo, odkud ke mně lidi chodí.

Part said...

Na toplistu

http://toplist.cz/edit/?a=l&n=si

zvol Java skript -->
Zjišťovat odkud lidé přišli --> ano

a pak updatnuty kod dej na svuj blog.